סוכנות השכרת רכב

כאשר אדם זקוק לרכב שכור, מובן מאליו כי סוכנות השכרת רכב היא הכתובת אליה יפנה. סוכנות השכרת רכב היא נקודת המכירה של החברה המשכירה, סוכנות השכרת רכב היא נקודת המגע ונקודת המשא-ומתן בין הלקוח ובין החברה. ברוב המקרים, סוכנות השכרת רכב היא גם הנקודה בה מקבלים את הרכב השכור ואליה מחזירים אותו בתום השכירות.

סוכנות השכרת רכב מאופיינת לרוב במיקום, במבנה ובאירגון שתומכים בצרכים הללו: החברה תמקם סוכנות השכרת רכב שלה במקום בו קיימת דרישה לרכב שכור – נמלי תעופה, מרכזי ערים, אזורי תיירות או עסקים הומים וכדומה. כל סוכנות השכרת רכב תכלול איזור המתנה, איזור קבלת קהל בו תתבצע העסקה, איזור משרדי לשימושו של סגל הסוכנות, איזור חניה גדול בו יחנו המכוניות (לעיתים יהיה איזור זה מרוחק מהמקום בו נמצאת סוכנות השכרת רכב עצמה) ואיזור טיפולים לרכב. כל אלה תופסים שטח גדול ויקר מאוד, ומכאן נובע כי כל סוכנות השכרת רכב שמחזיקה החברה מעלה את הוצאותיה במידה ניכרת.

סוכנות השכרת רכב היא גם ראי החברה המשכירה – שם נבחנת יעילותה, שם מוצג אופי החברה, שם יוצרים עובדיה את הרושם על הלקוחות, שם מקבלים הלקוחות את השירות. סוכנות השכרת רכב מכוערת ומוזנחת תבריח מיד את הלקוחות, סוכנות השכרת רכב צפופה ובלתי יעילה תגרור תלונות מוצדקות, סוכנות השכרת רכב שהקשר בינה לבין איזור הקבלה והמסירה של הרכב אינו יעיל ומהיר תבזבז זמן יקר לכולם. סוכנות השכרת רכב ששואפת ליצור לעצמה קהל לקוחות מרוצה ולשמר אותו לאורך זמן חייבת להתחשב בכל הגורמים הללו.

חברת אוואנטי להשכרת רכב היא חברה משפחתית קטנה ויעילה, שמעדיפה להשקיע בלקוחותיה ובצי הרכב שלה במקום להשקיע במשרדים מפוארים. לאוואנטי סוכנות השכרת רכב ברעננה, שם גם מרכז החברה, ושני מוקדי פעילות נוספים שאינם ממש סוכנות השכרת רכב אלא נקודות לקבלת רכב והחזרתו – בנתב"ג ובפתח תקווה. חברת אוואנטי מאמינה כי השקעה בבנייה ובתחזוקה של סוכנות השכרת רכב בכל מקום איננה משרתת את טובת לקוחותיה; אוואנטי מחזיקה סוכנות השכרת רכב אחת בלבד, יחד עם משרדיה הראשיים ברעננה, ולקוחותיה הנאמנים והמסורים של אוואנטי יודעים כי גם ללא סוכנות השכרת רכב הם מקבלים תמיד את השירות הטוב ביותר דרך הטלפון, ותמיד במענה אישי. לקוחותיה הנאמנים של אוואנטי אינם צריכים לכתת את רגליהם לשום סוכנות השכרת רכב – הם מקבלים את הרכב לביתם!

דילוג לתוכן